FAQ
Meest gestelde vragen
Als je de telefoon per post verstuurd dan is hij meestal de volgende werkdag in ons bezit. Wij controleren of de kaliteit is zoals ingevuld tijdens de aanmelding en betalen dezelfde dag uit. Dit betekent in bijna alle gevallen dat je het geld 1 werkdag nadat je je telefoon hebt verstuurd al op je rekening hebt.
Tijdens de aanmelding krijg je van ons een label die je kunt uitprinten. Hierdoor hoef jij niets te betalen en dragen wij deze kosten. Ook als wij je toestel terug sturen hoef jij niets te betalen.
Als tijdens de kwaliteit check blijkt dat deze niet overeenkomt met wat vooraf is ingevuld dan ontvang je van ons een bod op basis van de werkelijke staat. Je kunt er dan voor kiezen om dit te accepteren of om van de verkoop af te zien. In het laatste geval sturen wij je telefoon kosteloos naar je terug.
Ongeacht de staat van je telefoon doen wij je altijd een bod. Weet je niet wat er mis is met je telefoon? Geen probleem, je krijgt alsnog een bod.
De meeste toestellen kunnen we van je kopen. Is je toestel zo oud dat hij niet meer wordt ondersteund dan kun je deze doneren zodat we je toestel kosteloos laten recyclen. Zo krijgt je telefoon alsnog een volgend leven.
Wij kunnen je uitbetalen via bankoverschrijving naar een Nederlands of Belgisch rekening nummer. Ook hebben we de optie om uit te betalen via paypal.
